Gå til innhold

Skal vi bare slutte å invitere med besteforledrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har invitert de (mine svigers) med på: barnetog (barnas dag)

familiepark (2ganger) badeland, picnic, bading på stranden, båttur, div andre ting som også er med barnebarn.

De takker bestandig nei, og sitter i stua si og røyker og ser på tv istedet.

Skal vi bare slutte? Eller snakke med de, eller hæ?

Mine foreldre bor så langt unna, og kommer ikke hit mer en kanskje 1 gang i året. De gangene vi er der, er de mest opptatt av vedklyving og hagearbeid.

Hvor vanlig er det at besteforledre blir med ut på slike ting?

Synes det er så trist at jenta vår ikke får oppleve slike ting sammen med besteforeldrene sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

besteforeldrene på begge sidene hos oss er med på aktiviteter med oss.. utflukter til ulike steder,.

vi har tilogmed oldeforeldre her som er sjalu for at vi ikke ha med de ut på ting...

men slik jeg ser det så vil dem ikke så er det ikke mye å gjøre med det annet enn å be eller å slutte med det.

er jo utrolig synd om de ikke vil være med på ting..

Skrevet

Disse besteforeldrene kan takke seg selv når barnebarna ikke gidder å komme på besøk til de når de er gamle, syke og ensomme.

Det er nå de bygger relasjoner.

Skrevet

de velger jo selv å ikke få veldig bra kontakt med barnebarna sine da.

selv har jeg også en mormor og morfar som aldri har villet være med på ting men har hatt besteforeldre som har hvert med på mye.

har aldri hatt veldig godt forhold til min mormor og morfar.

de valgte også bort bursdagene til meg og min bror.. de bodde 20 min unna oss. utrolig synd.

besteforeldrene mine har jeg alltid hatt godt forhold til, dette fordi de viser tydelig at de trives med meg og min bror.

er besteforeldrene noen du kan si noe til da? ang at det hadde hvert koselig om dere ble med ut slik at dere får opplevd litt med barnebarna sine.. går det ikke ann å si det?

jeg syns dere er flinke foreldre som prøver å ha de med. det skal dere ha. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...