Endelig 4 i familien :=) Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Etter at nr 2 kom, har vi tatt ansvar for legging av en hver, det har liksom vært det naturlige for oss. Nå som jeg er hjemme alene med begge to, kan jeg ikke stå inne på rommet til eldste til han sovner sånn som faren pleier å gjøre, og det resulterer jo i at han står ute i gangen og hyyyler og skriker, noe som igjen fører til at minste blir livredd og jeg får ikke i han mat...HURRA FOR MANNEN Sånn! da har jeg fått blåst ut litt......
~sjiraff~ Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Må jo være ekstremt upraktisk å være avhengig at begge er tilstede under legging?
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Vi er ikke det, men nå i det siste av en eller annen grunn så har han stått inne hos eldste til han sovner, og DA blir jo eldste vant til å ha noen hos seg, og det har jeg ikke mulighet til når jeg er alene. minsten legger jeg bare i senga og går, for jeg synes at det er meget upraktisk at de skal bli vant til å ha noen inne hos seg til de sovner. Møkkamann!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Puh, skjønner gjerne at du er ganske sint da, ja! Det hadde jeg også vært... Så utrolig tøysete å lage en sånn uvane! Det siste jeg føler jeg trenger på tampen av dagen og rundt leggetid er stress, så jeg føler med deg der... Håper dere får orden på det igjen straks.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 8. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2010 Jeg er est sint fordi at det gjør så forbanna vondt i mammahjertet å høre på den gråten og den fortvilelsen han opplever pga at jeg ikke står inne hos han liksom...Men hvor hadde vi kommet dersom jeg også skulle gitt etter?! Kan jo ikke holde meg hard i 15 min for så å gi meg heller, så da ble det den kampen utav det, som resulterte i at jeg tilslutt "vant".....huff.......
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Helt enig. Bra du vant kampen, men sånne kamper er aldri noe moro og det gjør uendelig vondt i mammahjertet, ja... Huff, ikke noe moro.
mamma >to gull Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Uff, men bra du holdt ut!!! Har det sli vi og, eldstemann vil ha en av oss inne hos seg, men minstemann legger vi og går ut. Jeg legger de en god del alene, men de legger seg samtidig så da er det jo ikke no problem:) Men lyke til, par kvelder så går det sikkert greiere:))
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 8. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2010 Takk for støtten :=) regner med at eldste gir seg litt tidligere i morgen, for han responderte raskt på metoden vi brukte fra boka til hu Sove-Karin for ei stund tilbake..regner med at noe av den innkjøringa sitter i ham når han får tenkt seg litt om.. :=) Men i morgen skal jeg legge minsten først for å være på den sikreste siden. håper bare at størsten ikke er så trett som han virka til å være i dag. Var jo derfor han blei lagt først.. Jaja, man lærer så lenge man lever heter det
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Uff er gla jeg har 2 jenter jeg legger så sover de. Hååååper nr 3 blir like grei. Du får være streng natt er natt da skal man sove.
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 På tide med en voksenprat Hvorfor startet han med det i utg.punktet? Har storebror trøbbel med å sove og mannen fant ikke en annen utvei enn å bli der til han sovnet - eller noe i den dur? Det er jo ganske viktig å vite når en tar avgjørelsen om å snu det, og hvordan det skal gjøres.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 9. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2010 Nei jommen om jeg veit hvorfor du...men størsten var like blid som vanlig i dag tidlig da :=) Å gubben fikk høre hva jeg mente om saken i går. Han kan våge seg å stå inne der når han kommer hjem for å si det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå