Gå til innhold

Didrikson vinterdress

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Didriksons vinterdress på XXL i fjor, og makan til bedre vinterdress har jeg ikke vært borti. Rart at nordmenn ikke har fått øynene opp for dette merket, når det er minst like bra som f.eks Reima og en del billigere. Masse finesser, høy krage, venntette lukninger overalt, og fin passform, og gutten vår har aldri vært våt eller kald (vi bor i midt-Norge).

Skrevet

Har allerede kjøøpt dress for i år, men skal bookmarke siden slik at jeg husker det til neste vinter :) Skal teste den ut da :) Har nemlig hørt flere si at den er bra.

Hvordan er størrelsen? Små eller store i størrelsen? Ok å kjøpe 90 dersom barnet bruker 92 i vanlige klær?

HI

Skrevet

Jeg syns Didrikson virker som et bra merke. Det eneste som jeg ikke liker med jakkene og klærne er at den er så høy i halsen. Da går det aldri an å lukke dressen eller jakken uten at det blir ubehagelig for barnet.

Reima, Lego, Reflex bla er ikke høy i halsen men har borrelås på hetta som gjør at den ikke blir så åpen. Så kan man velge mer hvordan man vil ha det. Jeg syns det er bedre å ha et skjerf i halsen enn at de er så høye. Jeg kjøper aldri jakker eller dresser som er slik at man ikke kan glide helt opp.

Skrevet

Hehe, det at de er høye i halsen er en av fordelene, syns jeg :) Syns det er fint at man kan ha kragen opp og glidelåsen ikke helt igjen, for da blir blir det lunt rundt hele nakken men ingen kant som gnager opp i haka...

Hver sin smak, sikkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...