Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Til mine venners store forundring har jeg fortsatt ikke profil på facebook. Begynner å føle meg litt som en freak, hehe. Går jeg virkelig glipp av noe? Andre særinger der ute?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg er ikke, og skal heller ikke. Vil ha minst mulig informasjon om meg selv på nettet med hensyn til eventuelle jobbskifter.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Å kjære, du trenger ikke legge ut info om deg selv da!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Jeg er ikke. Hvorfor skulle jeg det??
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Særinger. Henge på dib gidder dere, men facebook? Herrefred, dere kommer på facebook dere også før eller senere, kan like gjerne opprette en profil med en gang.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Sikker på at det er like bra underholdning på facebook som på anonym på dib, altså? Har mine tvil.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Jeg er heller ikke på facebook. Foretrekker facelive:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Jeg er heller ikke der. Like greit, for jeg liker privatlivet mitt som det er. De folka jeg vil ha kontakt med kan jeg kontakte utenom uansett.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Jeg har sosial-facebook-angst, dvs jeg har en profil der men er ikke aktiv. Jeg føler det er et veldig stort press på å være morsom i status-oppdateringa, ha mange kommentarer på ting man legger ut (og mange ´liker´) og ha et fantastisk liv på facebook, og jeg føler ikke at jeg klarer å leve opp til dette presset. Men følge litt med på andre, det er gøy
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 hei,. du går ikke glipp av noe i mine øyne. syns det er tragisk for de som er der inne og må oppdattere alt de gjør og tenker hele tiden.. viser hvordan folk blir av å ha facebook profil,. selv har jeg ikke profil..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #11 Skrevet 8. september 2010 Ikke jeg heller, jeg orker ikke begynne med det, he he
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #12 Skrevet 8. september 2010 mannen min slettet seg fra facebook for to år siden, da han ble utrolig lei av en ekskjæreste som tilstadighet sendte venneforespørsel selv om han avviste henne gang på gang....
Monajenten Skrevet 8. september 2010 #14 Skrevet 8. september 2010 Jeg er ikke på Facebook:-) Vurderer å lage en side for firmaet, men ikke noe privat på meg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #15 Skrevet 8. september 2010 Ja, nettopp. Mange synes jeg er sær som ikke er på facebook, men jeg synes det er innmart sært å kringkaste hva man spiser til frokost osv. for gud og hvermann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå