Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 39 og har lagt på meg 10kg:) 3 av de har kommet de siste ukene.har fått litt vann i kroppen pluss høyt blodtrykk:(får håpe det holder seg stabilt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 36 og gått opp ca 15-16 kg...sist gikk jeg opp 26!! Det skal jeg ikke denne gangen! ;-)

Skrevet

la på meg ca 17 kg. fødte i uke 36+6 forrige uke, og har gått ned11 kg på en uke. hver dag viser vekta 1 kg mindre!!

Skrevet

Var på kontroll i dag, 31+6 og opp 8 kg.

Skrevet

38 uker på vei og har lagt på meg hele 20 kg..

Fra 53 kg før graviditet til nå 73 kg (170 cm høy). Tjoho og hei hvor d går, trøster meg m at det er en del vann også da;)

Skrevet

uke 32 i dag, og 3 kilo opp. Ganske utrolig med tanke på full bekkenløsning og jeg trykker i meg det jeg vil! Men, så hadde jeg lagt på meg 10 kg jevnt over ett år før jeg ble gravid. så jeg har 10-12 kg uten om svangerskaps kiloene som jeg vil ha vekk igjen ;)

Skrevet

uke 32+5 og 11-12 kg opp. Oi som jeg gleder meg til vekta mi også går ned med 1kg/dag isteden for 1-2kg/uke opp!! :)

Skrevet

3 kg, uke 36:)

Skrevet

Uke 26 nå og 12 kilo pluss... Tror jeg gikk opp minst 8 av de i 1 trimester, så det har heldivis roet seg litt. Satser på å ikke gå noe særlig over 20 kilo, men har innsett at jeg ikke er sjefen lenger ;-)

Skrevet

veiede meg nettopp-64,5kg nå og er i uke 30+5,da blir det 13,5 totalt foreløpig.er ganske lav,bare 1,52cm i høyde,så ser ut som je skal føde i morn;)forrige gang gikk opp 18 kg,og det var tungt!håper blir litt mindre denne gangen,eller føde litt før termin;)

Skrevet

har til nå gått opp 1 kg. er i uke 30

Skrevet

35 uker på vei - 14 kg... de fleste er kommet på slutten..

Skrevet

sist gang gikk jeg opp over 20 kg!!

men denne gangen har jeg foreløpig (er 34 + 5 i dag) bare gått opp 7,5 kg faktisk....

Skrevet

Har igjen 4 dager til termin, gått opp rundt 5 kg ca...

Skrevet

Er 34+5 idag, og har gått opp ca 18kg. Mye...!:( Men har lagt på meg mye de andre sv.skapene også. Håååper det ikke blir mer enn 22kg..det samme som sist gang. Første gang gikk jeg opp 27kg...:(

Skrevet

Uke 34 og ca 12 kg. Veide ca 55 når jeg ble gravid, og er ca 160 høy.

De siste ukene har jeg ikke klart å spise noe særlig, pga liten plass i magen, og føler at jeg har tatt litt av i egenvekt. Det passer meg egentlig heeeelt fint, og jeg håper på at det fortsetter slik! Baby vokser og trives og får det han trenger mener jordmor, så jeg satser på at vekten har stagnert noenlunde, at jeg evt. bare går opp det selve bebbisen legger på seg.

Gikk totalt opp 15 kg med førstejenten min.

Skrevet

har gått opp ca. 8-9 kg, er 35+3 nå:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Uke 28 og lakt på meg 17kg :/

Skrevet

28+3 dager. Lagt på meg 7 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...