Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 32 nå og jeg har gått opp utrolige 18 kg!! :o

Hjelpes.. Men det skal vekk etter fødselen da. Grunnet bekkenløsning får jeg ikke rørt så mye på meg som jeg helst vil så jeg får ta dte igjen etter at lillegutt har kommet. :) Gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, føler meg som ei pingle i forhold nå. Har lagt på meg "hele" 8-10kg og er nesten 33 uker.

Var 49kg når jeg ble gravid, og er 167 høy, sist på vekta var jeg 58kg.

Synes det var rart da, har jo spist som en tulling!

Skrevet

ca 10 kg. er i uke 30 eller er det 31....hm...noe der:-) var akkurat likt sist gang, og da endte jeg på ca 13-14 kg, så håper det ikke blir mer denne gangen heller. Har nok:-)

Skrevet

Jeg har lagt på meg 15 kg akkurat og er i uke 35 nå.. så har tro på at jeg ikke skal gå over 20 i hvert fall!! Siste par ukene har jeg faktisk ikke gått opp noe i det hele tatt - men nå har jeg ikke vært like flink de siste dagene (mye godteri må jeg innrømme), så det ser vel ikke like bra ut på vekte hos legen på fredag.. :)

Skrevet

Jeg er 6 dager på overtid og har gått opp 21 kg :) Gleder meg til å begynne å trene det bort :)

Skrevet

16 kilo foreløpig. Uten at vekten min på 65 kilo er veldig avskrekkende likevel :P Gleder meg likevel utrolig mye til å få de av igjen!!

Skrevet

Jeg er fortsatt på +/- 1 kg jeg. Uke 32. Men så var jeg ganske overvektig i utgangspunktet, så jm mener det bare er greit. Helt utrolig å kunne spise akkurat hva jeg vil uten at vektnåla rikker seg en millimeter :)

Skrevet

10kg og 3 uker til termin.

Sist gang la jg på meg 5 kg de siste 3 ukene. og DA kom strekkmerkene, noe jeg trodde jeg skulle slippe.

Skrevet

uke 30+. Har gått opp 10 kg. Håper å slippe så mye mer, da jeg i utgangspunktet veide mer enn nok.. (både mor og søster gikk opp over 22 kg i alle sine svangerskap, håper ikke det er veldig arvelig. hehe)Strekkmerker bekymrer meg lite, har så mange fra før :-P

Skrevet

Er 32+5 og har lagt på meg 8 kg.... :) Litt rart siden jeg har lavt stoffskifte som har synket enda mere, bekkenløsning, så ikke rørt såå mye på meg, og har endel ekstra kilo fra før... ;)

Skrevet

Uke 33+1 og gått opp 10-12 kg. Aner ikke hva jeg veide før jeg fikk mage, så vet ikke nøyaktig :) Fornøyd med kiloene, for jeg føler ikke at jeg har så mye mer enn magen. Ennå hehe.

Skrevet

Jeg er 170 høy og veide 56 før jeg ble gravid. Nå veier jeg 69,så har lagt på meg 13 kg:) Å kiloene er bare på magen :) Er 38+3

Skrevet

Er 37+2, og har gått opp 11.6 kg... Er igrunn ganske fornøyd! Det kunne vært vesentlig verre :)

Skrevet

35 uker og lagt paa meg ca 12 kg. Er til vanlig ganske normalvektig men har i tidligere svangerskap lagt paa meg mye paa slutten, haaper jeg slipper det denne gangen.

Skrevet

39 uker på vei. Lagt på meg 8 kg.

La på mer litt mer med de to første. 12 kg begge gangene. Men hadde mer kilo i utgangspunktet denne gangen. Så trengte nok ikke mer nå ;)

Skrevet

33+5 og har vel godt opp 10-11 kg:)

Skrevet

I uke 40 her, og det har kommet på noen kjappe kg på slutten. Lagt på meg 18 kg totalt. Satser på at ammingen går i boks, og at kiloene raser av:)

Skrevet

huff, her har det gått fort oppover... uke 36+2 og opp 21 kg!!! lurer på hvor dette skal ende.. he he

Skrevet

er 32+3 og har gått opp 11 kg. (har gått ned 1 kilo siste måned).

Regner med at vekta vil gå oppover enda mer!

Skrevet

uke 29 og 22 kilo........ :(:(

Skrevet

er i slutten av uke 32. og har gått opp 19 kg 2 kg til så veier eg det samme som ved fødsel i forige svangerskap :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...