Gå til innhold

Hjeeelp! Noen som vet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde sex søndag 29.august. Eggløsningsprøven (blodprøve) var negativ den 30.august.. Men så viste blodprøven jeg tok mandagen etter (altså den 6.sept) at jeg har hatt eggløsning. Dvs. at jeg har hatt eggløsnin en eller annen gang iløpet av den uka. Men vi hadde ikke sex den uka av forskjellige grunner. Kunne det ha klaffet uansett? Selv om vi hadde sex den 29.aug?

 

Ble rotete, i know:p

 

Men har mensmurringer og veldig ømme brystvorter..

Klarer ikke å legge fra meg tanken om at det kaaanskje klaffa alikevell? :D

 

Noe som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, okej.. Men jeg tok en graviditetstest i forrigårs.. Den var negativ da..:s

 

Hi

Skrevet

Det er jo alt for tidlig å teste etter så kort tid.

Skrevet

åh, huff.. Nå får jeg skikkelige forhåpninger her!:P

 

Har prøvd i over to år.. Har pcos... Men nå har jeg fått noen tabletter som skal hjelpe meg med eggløsningen.. Dette er første pp etter tablettene. Så er så utrooolig spent!:P hehe... Har desverre ikke hatt så mye sex som vi burde da..:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...