Gå til innhold

Hva har du mest komplekser for med deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg en nese jeg ikke kan fordra!!! Den er litt skjev, og så virkelig hater jeg profilen min, går ikke et sekund uten at jeg tenker på det hvis noen ser meg fra siden.

Har du noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellomrom mellom fortennene (som jeg heldigvis snart skal få tettet igjen:)

Skrevet

jeg er langt fra perfekt, så jeg har sluttet å ha komplekser :)

Skrevet

hoftene. men dei plager meg visst ikke så mye. gidder ikke gjøre noe spes for at dei skal bort :)

Skrevet

puppene er det eneste jeg alltid skjuler for kjærester

Skrevet

Magen etter den ble så deigete.. Men nå er den på tur å bli strammet inn ved trening og nytt kosthold! :) Bikinisesong 2011; here I come! :D

Skrevet

Bryr meg ikke sånn veldig, men må si at jeg føler det er lite pent at det ene brystet er større enn den andre. Noe som gjør bh shopping lite moro, for den er alltid stor på den ene, og den andre så tyter det litt ut.

Skrevet

Nesen! Jeg synes at den er kjempestor, og er sikker på at alle andre synes det og. Håper at ungene mine har arvet pappaens lille oppstoppernese!!!!!!

Skrevet

Tjukke legger i forhold til resten...

Skrevet

Leggene!! Har masse å ha komplekser for egentlig, men leggene er det verste..ugh.. Ble så glad da Gubben sa at han syntes både jeg og leggene hadde skrumpet inn (hans måte å si at jeg har slanket meg..).. Så jeg fram med målband, men han tok feil. Drømmen er å kunne gå med støvletter!..

Skrevet

Eplefasongen, ikke noe pent å være bredest på midten..

Er ikke feit heller, men har ingen midje.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅNEI....ikke tett det. Ikke sånn helt i hvert fall. Jeg synes det er så fint, har ønsket meg det hele livet. Litt sånn Vanessa Paradis- mellomrom!

Skrevet

jeg er stortsett fornøyd, men HATER de stikkende hårene som har kommet på haken min de siste årene. Og de grå hårene som jeg napper hver kveld:-/

Skrevet

Magen min.. og hårveksten min på ryggen, magen, nedover lårene og inni rompa!!!!!

Helvettes PCOS!

Skrevet

Jeg er 40 kg overvektig og burde sikkert skjemmes over det meste. Men det eneste som virkelig plager meg er føttene mine. Har eksem og sprekker opp uansett hvor mye jeg smører og fotbader og pusser og steller. Får aldri "sandal-føtter" enda jeg sansynligvis er den i byen som bruker lengst tid på fotpleie og stell. Resten er jeg ganske fornøyd med, selv om jeg har mye av det meste ;-)

Skrevet

Jeg plages med urenhud. Både i ansikt og på rygg. Føler meg periodisk ekkel.

Ut over det er jeg fin.

Skrevet

Bittesmå pupper (Fyller sikkert ikke ut en a-cup engang:(... ) . Kul på nesa / grekernese. Slapp rumpe etter fødselen. "utover navle". Fødselstripe som ikke forsvinner. Føler meg egoistisk og grådig som person. Undervektig, bmi på 17.. går aldri opp i vekt selv om jeg prøver.

Skrevet

Hey, 21:08, vi er ganske like vi! :-D

Skrevet

jeg føler meg ikke intelligent nok til tider. jeg har en master,så jeg er ikke bort-i-natta dum men føler likevel ikke at jeg er god nok til tider...

Skrevet

2127, både godt og trist å høre at vi er fler! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...