Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Her har det vært helt ekstremt de siste 4 ukene. De dagene snuppa har fri fra barnhagen er det bare suttring og grining. Hun har lenge vært trassig, men nå har det toppet seg. Hun skriker det hun kan av full hals, spytter mat og kaster mat i hytt og pine. Virker som hun finner på det værste hun kan komme på..... Fra hun står opp til hun legger seg er det bare hyl og skrik. Hvordan er deres 2 åringer?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 hehe, velkommen i klubben! Det går veldig i bølgedaler her da, men en ting har jeg lært meg og det er at når det står på som verst er det bare å kaste ild på bålet med å "ta opp kampen". Ofte har det lønnet seg her å bare komme seg ut av huset eller finne på noe som avleder oppmerksomheten ut fra situasjonen. Masse av positiv oppmerksomhet når hun er flink hjelper også godt på
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 dålig oppdragelse vil jeg si. min 2åring er så utrolig snill!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Skulle tro at det var min jente du beskrev.....godt å se at det er flere som har trassige 2 åringer. Min jente er som din, spytter, griser med maten, tar drikke inn i munnen for så så spytte det på gulvet...grrrrr!!! I tillegg kommer det x antall raserianfall iløpet av dagen og hun kan finne på å bli rasende om jeg for eksempel tar ut et fat med "feil" farge til henne, om jeg tar på henne genseren før buksen...ja så godt som alt kan hun bli rasende over. Da er det tårer, skriking og så kaster hun ting rundt seg eller fekter med armene til vi forstår hva hun mener. Helt normalt sa helsesøster , og nå i det siste har hun blitt mye bedre, så det varer nok bare en liten stund.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 til 20:00: dårlig oppdragelse?? Hva slags planet er det du lever på? Selvstendige unger som tester ut grenser og trasser i 2-5 årsalderen er faktisk de som klarer seg best når de blir eldre.. skal jeg si at du driver med omsorgsvikt fordi ungen din ikke er normalt trassig? skjerp deg..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 dakommer min snart-treåring til å klare seg utmerket, det er like før jeg gir henne bort. SATAN jeg er sliten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå