Gå til innhold

Noen her som har erfaring med Grethe Roede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har meldt meg på kurs som begynner nå snart, skal gå ned 20 kg. Er 1.56 og veier 82 kg så nå må jeg gjøre noe!

Noen som har prøvd sånne kurs før? Hvor mye gikk dere ned og på hvor lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke prøvd har aldri vært feit, har tatt vare på meg selv jeg

Skrevet

Hehe ,19.22 er sikkert bitter siden hun ikke tillater seg noe usunt iblant :)

Jeg tok av 25 kilo , tok meg 5 mnd på Grethe roede kurs. Jeg var veldig fornøyd, godt fellesskap med gode kursledere og du trenger ikke sulte deg . Følger du menyen og er aktiv renner kiloene av deg selvom du spiser poteter og litt sjokolade en lørdag :=)

Masse lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar Anonym 19:30 :)

HI

Skrevet

Noen flere som ar prøvd disse kursene?

Skrevet

skulle ønske jeg var så sterk... men min mor har prøvd det livet...for det er jo det det er...et nytt liv :-)

hun gikk ned 27 kg fra jul til sommern

Gjest amandine
Skrevet

Det kommer jo an på hva du er vant med fra før om du er nødt til å legge om mye eller ikke. Kanskje trenger du som meg ikke de store forandringene men litt bevisstgjøring i forhold til mengde og mat? Jeg har spist sunt alltid, men tre svangerskap og litt sykdom kombinert med god matlyst blir tungt å bære uansett! Jeg syntes GR var kjempegreit, gikk ned 10 kilo på 8 uker for 18 mnd siden, og holder stand. Noen av de jeg gikk på kurs med, som gikk kurs nr 4-5 eller noe, hjelper det nok ikke for uansett, det er jo ikke magi.. Men med hodet på rett plass og viljen til å gjøre en innsats er det et veldig greit hjelpemiddel på veien til en varig endring. Du er aldri sulten, søtjaget gir seg etterhvert, og du har støtte når det kniper. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...