Gå til innhold

Noen her som har Saab 9.5 stasjonsvogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt 2000 mod.

Finnes det virkelig IKKE Isofix i disse bilene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en 2003 modell, vet ikke om den har el hva isofix er?

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal forklare hva Isofix er, men det er noen "hemper" som ligger gjemt mellom setet og seteryggen i bilen som gjør det enkelt å feste bilstoler med Isofix-feste. Noen andre som kan forklare dette på en bra måte?

Uansett...vi har en 2000 modell, og der ser neimen ikke ut som det finnes noen Isofix fester i vår bil. Er derfor jeg lurer på om andre med denne bilen vet med sikkerhet om disse festene finnes eller ei?

HI

Skrevet

Vi har Saab 95. 2001 modell, og den har ikke isofix. Trodde det kom i bilene i senere modeller jeg.

Skrevet

Eller jeg tror ikke den har isofix.. (18.52)

Skrevet

Noe så idiotisk da...årh!

Har to venninner som har eldre modeller enn vår Saab, og begge disse bilene har Isofix. Ene bilen er Nissan og den andre er Citrôen.

Dårlig av Saab altså...synes det er gode biler med masse utstyr, men på akkurat dette punktet så svikter de. Da kan vi nok bare glemme noen lettvint måte å feste bilstolen på :(

HI

Skrevet

saab tror jeg ikkje fikk isofix før 04 eller 05 modellene. vi har 03 mod, å der er det ikke.

Skrevet

Kan du ikke kontankte Saab merkeverksted i nærheten der du bor, og spørre dem? Grunnen til at jeg ikke er sikker, er at vi ikke har hatt brukt for det - har hatt sete uten det. Så ikke vært i tankene mine å sjekke.. :) Men enig i at det er supre biler.

Skrevet

Okay! Takk for svar :)

Hvilke bilstoler 9kg+ bruker dere i disse bilene? Som er lette å feste?

HI

Skrevet

De begynte å montere isofix i 2002-modellene. Vi har 2001-modell, men vi har ingen behov for å ta ut bilstolen noen gang, så har ingenting å si.

Er ellers supre biler, vil aldri ha noe annet enn Saab :)

Hilsen Saabfrelst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...