Gjest Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Tror jeg så bilde av gutten din i avisen i dag. Og han er helt NYDELIG og passer navnet sitt godt. Artig å se.
Gjest Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Dytter litt! Noen som husker nicket til hun som adopterte en sønn som skulle hete Levi???
Full house Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Hei! Jeg har adoptert en liten gutt som skal hete Levi, en han har ikke vært i avisen enda :-) Vi har desverre ikke fått hentereisedato enda, selv om det er 5 mnd siden tideling. Vi håper å tror at vi er hjemme med han i god tid før advent. Så om det var meg du mente, var det uansett koselig å bli husket :-))
Gjest Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Der var du ja!!! Nå vart jeg rimelig overrasket, for var skråsikker på at det måtte være din/deres Levi! For har aldri hørt navnet før, faktisk, og syntes det var sååå fint! Også så han ut som han var omtrent like gammel som deres Levi! Huff det var sykt lenge å vente.... Hvor kommer han fra??? Håper det går fort nå. Må jo være fælt å gå å vente? Bekymrer du deg for han? Eller vet du på en måte at han har det godt? Beklager om jeg stiller for personlige spørsmål, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå