Gå til innhold

Til mammaen til lille Levi :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg så bilde av gutten din i avisen i dag. Og han er helt NYDELIG og passer navnet sitt godt. Artig å se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt!

 

Noen som husker nicket til hun som adopterte en sønn som skulle hete Levi???

Skrevet

Hei! Jeg har adoptert en liten gutt som skal hete Levi, en han har ikke vært i avisen enda :-) Vi har desverre ikke fått hentereisedato enda, selv om det er 5 mnd siden tideling. Vi håper å tror at vi er hjemme med han i god tid før advent.

 

Så om det var meg du mente, var det uansett koselig å bli husket :-))

Skrevet

Der var du ja!!!

Nå vart jeg rimelig overrasket, for var skråsikker på at det måtte være din/deres Levi! :)

For har aldri hørt navnet før, faktisk, og syntes det var sååå fint!

Også så han ut som han var omtrent like gammel som deres Levi!

 

Huff det var sykt lenge å vente.... Hvor kommer han fra???

Håper det går fort nå. Må jo være fælt å gå å vente?

Bekymrer du deg for han? Eller vet du på en måte at han har det godt?

 

Beklager om jeg stiller for personlige spørsmål, men...

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...