Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Har en jente fra før med et typisk gammelt navn..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg synes det er fint.... Men noen uttaler det AGnes, og noen Ang-nes.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Jeg sys det er veldig koselig og fint navn...
gravidus Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 mamman min heter agnes irene, (les det baklengs) hun hater navnet agnes så hun bruker det ikke. vet om ei som bare heter agnes... det er jo litt fint
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 hva skjer med navnvalg!!!!!!!!!!!!! slå deg sammen med han elgen edgang,så blir dere nok mobbeofre for resten av livet!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Jeg synes Agnes er et kjempe fint og søt navn. Hadde veldig lyst til å bruke det selv til jenta mi, men fikk ikke lov av mannen min
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Kjenner ei som kalte datteren sin det. Synes ærlig talt det er mindre pent.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Liker det ikke helt -sånn personlig. Men kjenner ei lita tulle som heter det, og synest det er supersøtt på henne
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Hm.. For meg blir det litt for "gammel dame" på en måte.. Ville ikke brukt det selv.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #11 Skrevet 8. september 2010 Hahahaha, konge med Agnes Irene, baklengs da ;p Agnes er et koselig navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå