Gå til innhold

gutt / jente


mamma til lille smurfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Var på UL i uke 10 og fikk beskjed om at det blir en gutt. Det var ganske tydelig på skjermen så det blir nok en gutt. Men noen sier det er for tidlig å si også... Men har veldig guttefølelse.. Skal på ordinær UL om 2 uker så blir spennende å høre hva de har å si da. Har du vært på tidlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! ja, det er mange som sier at man må vente til den ordinære UL...

ja da blir det spennende og se om dem hadde rett og ikke minst du ;)

jeg skal bestille tidlig UL til mandagen hos en privat klinikk...er da 12+0 :) så er litt spent på og få se lille mirakelet og om det går ann og se hva det er :)) mest bare for og få sett at alt er bra med bebisen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Jeg var på tidlig UL i uke 11+6, og gynekologen kunne allerede da si at det var en gutt. Men så var jeg jeg på UL igjen i uke 14, og da var han plutselig ikke sikker lenger. Blir spennende og se på ordinær ultralyd.

Men alt i alt, så er jo ikke det så viktig, det viktigste er at den har det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul 11+2 og fikk vite at jeg venter en gutt og en jente, og det stemmer (tok morkakeprøve i London, så jeg fikk vite 100% sikkert dagen etter :-)).

 

Tvillinggravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på ultralyd i dag, er 16 uker på vei akkurat i dag. Todde jeg var 18+2...Det viktigste er at det blir en frisk barn! :) Det var hvist ikke tvil om at det var en gutt, selv om vi ikke kunne se det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...