Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Kan ikke drive på med dette ppille styret lenger, husker jo ikke fra lunsj til middag... Er det noen som har erfaring med p-sprøyta?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg brukte den i et års tid. Jeg mistet mensen, det var genialt. Utenom det mistet jeg fullstendig sexlysten de første seks ukene etter at sprøyta var satt, så da kunne jeg jo like gjerne klart meg uten... hehe... Byttet til p-plaster, det er helt suverent!! Har hørt om flere som har brukt lang tid på å bli gravide etter å ha brukt den sprøyta, men det kan jo være tilfeldig...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Hvor ofte bytter du plaster da og sitter de veldig godt?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=4369&Itemid=66
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Ble hormonellt forstyrra og det gikk så langt som at jeg fikk melk i brystene. Hadde aldri vært gravid eller hatt noen problemer med noe før. Hadde heller ingen sexlyst. Men fint nok at mensen forsvinner for de fleste. For meg kom og gikk den på ukentlig basis i alle de årene jeg tok sprøyta.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Jeg mistet også mensen som frydet veldig. Men akkurat som hun oppom, sexlysta forsvant..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Plasteret bytter man en gang i uka, og så lenge du sørger for at huden under er helt ren og tørr sitter det veldig godt, selv om man trener, svetter og dusjer ofte. Når vi var på badeferie og jeg lå mer i vann enn jeg var på land måtte jeg skifte det ut etter tre dager fordi det løsnet av alt vannet, men utenom det satt det som støpt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Som de andre mistet jeg også både mensen og sexlysten. Veldig effektiv prevensjon, med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå