Gå til innhold

Slankegjengen veke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har trent to gongar siste veka, og er fornøgd med meg sjølv :o) Dessverre har eg ikkje vore så flink med maten, eg har ete for sjeldan og hatt for store måltid. Gjekk bananas i isbufféen på Dolly Dimple's på laurdag. Etter å ha ete meg mett og vel så det på pizza...

Og det viser igjen:

Slankestart: 109,8

Forrige veke: 99,4

I dag: 99,5

Altså opp 100g. Forventa (og fortjente) det, men det er surt likevel. No skal eg trene både torsdag og fredag mens ungane er i bhg, så eg håpar eg klarar å begrense meg med maten og :o)

No skal eg faktisk på mitt første jobbintervju nokon sinne om ein halvtime, så det blir veldig spennande :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå på ikke gi opp for det ;) Vet selv hvor fælt det er når man går oppover igjen eller vekta står bom stille :/

Så spennende da, hvordan gikk det på intervju ? :)

Jeg er overasket over vekta mi etter det jeg spiste i helgen, på fredag var vi nemlig på kino + spiste pizza med barna, på lørdag ble det jo lørdagskos og på søndag hadde vi bowling bursdag for barna så da ble det pizza og 1 glass brus da også... Men allikevel hadde jeg gått ned 0,4 kg hehe :D

Så da må jeg være fornøyd med det!

Skrevet

Kjempebra!

Eg synest det gjekk fint på intervju... Ærlig talt, når eg hørte alt det fantastiske om meg, fekk eg lyst til å ansette meg sjølv :D

Får uansett svar i løpet av morgondagen, så det blir spennande. Om eg får jobben skal eg muligens begynne allerede på mandag.

Eg har trent i dag (wii fit) og har både gjort step-tingen og rockeringtingen og jogga samtidig som eg har styrt på med 2-kilosvekter i hendene. Holdt på ca ein halvtime, og svetten rann, så det må jo vere bra. Håpar å få inn ei treningsøkt i morgon tidleg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...