Ranveig R Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Eg har trent to gongar siste veka, og er fornøgd med meg sjølv ) Dessverre har eg ikkje vore så flink med maten, eg har ete for sjeldan og hatt for store måltid. Gjekk bananas i isbufféen på Dolly Dimple's på laurdag. Etter å ha ete meg mett og vel så det på pizza... Og det viser igjen: Slankestart: 109,8 Forrige veke: 99,4 I dag: 99,5 Altså opp 100g. Forventa (og fortjente) det, men det er surt likevel. No skal eg trene både torsdag og fredag mens ungane er i bhg, så eg håpar eg klarar å begrense meg med maten og ) No skal eg faktisk på mitt første jobbintervju nokon sinne om ein halvtime, så det blir veldig spennande
Lene~mor til tre Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Stå på ikke gi opp for det Vet selv hvor fælt det er når man går oppover igjen eller vekta står bom stille :/ Så spennende da, hvordan gikk det på intervju ? Jeg er overasket over vekta mi etter det jeg spiste i helgen, på fredag var vi nemlig på kino + spiste pizza med barna, på lørdag ble det jo lørdagskos og på søndag hadde vi bowling bursdag for barna så da ble det pizza og 1 glass brus da også... Men allikevel hadde jeg gått ned 0,4 kg hehe Så da må jeg være fornøyd med det!
Ranveig R Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2010 Kjempebra! Eg synest det gjekk fint på intervju... Ærlig talt, når eg hørte alt det fantastiske om meg, fekk eg lyst til å ansette meg sjølv Får uansett svar i løpet av morgondagen, så det blir spennande. Om eg får jobben skal eg muligens begynne allerede på mandag. Eg har trent i dag (wii fit) og har både gjort step-tingen og rockeringtingen og jogga samtidig som eg har styrt på med 2-kilosvekter i hendene. Holdt på ca ein halvtime, og svetten rann, så det må jo vere bra. Håpar å få inn ei treningsøkt i morgon tidleg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå