Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 ...uten mann, barn og jobb. Hva ville du da funnet på å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 reise med venninder:) men vet ikke hvor...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Da hadde jeg fort flydd på veggene!!! Klarer meg ikke uten vesla på 6mnd en hel uke!!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 ...og hvis jeg hadde hadde masse penger, da ville jeg reist en uke til syden med en god venninne. Slappet av masse, solt meg, shoppet i haugevis, spist masse god mat og prøvde å nyte livet mest mulig.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Reist bort noen dager. Tatt noen turer ut med venner og venninner. Sovet og slappet av. Lest en bok uten å bli forstyrret.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Jeg har ikke mann, men hadde nettopp 2 uker helt fri alene. Sløste dem bort på kjæresten som bor langt vekke.. Hadde vel gjort det samme igjen =/
Dr. Greve Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Lagd meg langflat på sofaen med laptop på fanget, og cola og sjokolade intravenøst.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Hadde jeg hatt råd, hadde jeg tatt med en spontantur langt langt bort Hvis jeg måtte bli gamlelandet, så hadde jeg sovet helt til jeg våknet, laget godt mat som jeg liker, hver eneste dag. Gått naken etter at jeg har dusjet hver eneste dag, sett hvilken serie jeg ville ha sett og lest bøker hvor lenge det passet meg For ikke å snakke om å drikke en masse brus og spise masse sjokolade.. og kanskje litt potetgull. Og så ville jeg ha handlet inn sprit, jordbær, sprite og is og laget meg en strawberry daiquiri hver kveld.. kanskje til sex og singelliv? Og så ville jeg ha kjøpt en pakke røyk jeg kunne ha smugrøykt hele uken uten sure miner fra en mann.. Herlig!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Fikk jeg penger også? Da ville jeg reist til et varmt sted nær en kyst (gjerne Portugal) helt alene og nytt livet og stillheten i fred og ro. Badet, lest bøker, solt meg, tasset litt rundt og sett på det lokale folkelivet, lyttet til bølgene, tatt spa...bare nytt livet i fulle drag!
Monajenten Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Hvis det inkluderte penger, hadde jeg reist til New York. Hvis det ikke inkluderte penger, hadde jeg kanskje reist til Praha eller London.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #11 Skrevet 8. september 2010 Reist på hytta aleine, lagt meg på sofaen men brus, snop, bok, strikketøy, serier som greys osv. Gjort ingenting! Kanskje gått noen turer.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #12 Skrevet 8. september 2010 Sove, sitte på pcen og drikke søt hvitvin på en varm sandstrand med ei god veninne.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #13 Skrevet 8. september 2010 Malt en haug malerier jeg har sketsjer til men ikke tid til å gjøre noe mer ut av Lest et par gode bøker Invitert noen gode venninner hjem på tapas
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. september 2010 #14 Skrevet 8. september 2010 Jeg hadde reist til New York. All by my lonesome.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #15 Skrevet 8. september 2010 Spørs årstid, men i jaktsessonge så hadde jeg nok tatt en tur til min bror og blitt med på elgjakt ei uke. På vintern så hadde det blitt høyfjellshotell, spa og skiturer. Kunne vært ok med en tur i lag med venninner også, men ikke type ligge på stranda å sole seg, det er jeg ikke typen til, ikke til å fly i butikker å shoppe heller, det må foregå noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå