Gå til innhold

Noen her som har prøvd 30Days slankekur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble du fornøyd med resultatet? gikk du mye ned?

Ps. trenger ingen kommentarer ang. hvor teit det er:) jeg er LAT å trenger å gå ned i vekt på 3 uker:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe...Har faktisk lurt på dette jeg også.

Har pr i dag redusert mengden av mat jeg putter i munnen i løpet av en dag, og spiser igrunn næringsrik mat og lite snop, men har en skikkelig deigemage som jeg gjerne skulle ha redusert. Hadde den vert fastere kunne jeg faktisk sett ut som jeg var gravid.

Er også lat, trener ikke, men er noe fysisk aktiv i jobben min.

Skrevet

Har ikke prøvd det selv men har en venninne som har gått på det noen dager. Synes forresten ikke du er teit, for denne filmen er GOD trening, og du sliter deg helt UT! Du er så støl dagen etter at du har vanskeligheter med å gå, og venninnen min fant ut at hun måtte gjøre det annenhver dag isteden. Hun klarte rett og slett ikke. Var vondt å såpe inn hodet i dusjen tom. Så er du lat får du virkelig kjørt deg på den filmen. Jeg er sikker på at du går ned, skjønner ikke hva man gjør feil hvis ikke man går ned. Da er det i tilfelle en hel del junk og godis i hverdagen som har skylden!

Go for it, og lykke til!

Skriv her om tretti dager da, for jeg er veldig spent på om du gikk ned :)

Skrevet

Siden du sier at du er lat og trenger å gå ned i vekt så går jeg ut fra at det er de pillene de reklamerer for du lurer på?

Vel... Det er ikke en slankekur, det er et pengesluk uten noe som helst effekt. Enten så må du overvinne latskapen din, eller så får du bare innfinne deg med at du ikke kommer til å gå ned i vekt, men heller opp. Trening og sunn kost er tingen, slankepiller er tull.

Skrevet

jeg har prøvd å overvinne min latskap, ikke lett=/ hehe.. ja var di pillene jeg tenkte på, ingen virkning altså=/ har du prøvd de, eller har du bare ikke trua?

Skrevet

jeg prøvde som en kickstart, men merket etter at jeg slutta med de at jeg faktisk gikk ned MER uten enn med. Så det er lureri som ikke bare har null effekt når det kommer til å slanke seg, men du blir ofte forstoppet...

Skrevet

Gå på noka da vel. Alle næringsstoffene du trenger, ca 800 kalorier i døgnet så du MÅ gå ned i vekt av de og trenger ikke å trene. De første dagene er harde, men så venner kroppen seg til de små posjonene og du slutter å være så sulten:)

Skrevet

Oooj, hehe.. Jeg leste visst ikke skikkelig, for jeg tenkte umiddelbart på 30Shred filmen.. Sorry.

Meg som var 18.02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...