Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Og skal det skrives Philip eller Filip?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Jeg har en liten Philip selv jeg da, og syns navnet er flott! Og valgte såklart Philip, som du sikkert skjønte ut ifra hva jeg skrev over.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Tøfft navn, men jeg ville ikke valgt det selv Liker begge skrivemåtene.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Nydelig navn! Min sønn heter Filip.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Kjempe fint. Jeg ville nok skrevet det Filip, mest fordi Phillip minner meg litt for mye om Phillips ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Jeg elsker det, sønnen min heter Philip =)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Jeg har også en liten Phillip, så jeg digger det
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 men apropo det navnet! er det bare meg som skriver PHILLIP slik?:S med to L-er altså
Papegøyeblomst Skrevet 8. september 2010 #12 Skrevet 8. september 2010 Sønnen min heter også Filip - Jeg syns at Philip minner meg for mye om Dr.Phil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå