Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Filip?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skal det skrives Philip eller Filip?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en liten Philip selv jeg da, og syns navnet er flott!

 

Og valgte såklart Philip, som du sikkert skjønte ut ifra hva jeg skrev over..

 

;-)

Skrevet

Tøfft navn, men jeg ville ikke valgt det selv :) Liker begge skrivemåtene.

Skrevet

Nydelig navn! Min sønn heter Filip.

Skrevet

Kjempe fint.

 

Jeg ville nok skrevet det Filip, mest fordi Phillip minner meg litt for mye om Phillips ;-)

Skrevet

Jeg elsker det, sønnen min heter Philip =)

Skrevet

Jeg har også en liten Phillip, så jeg digger det :D

Skrevet

men apropo det navnet! er det bare meg som skriver PHILLIP slik?:S med to L-er altså:P

Skrevet

Sønnen min heter også Filip - Jeg syns at Philip minner meg for mye om Dr.Phil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...