Gå til innhold

Hvordan er foreldrene til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stella?

Alder, utdannelse, osv osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så unge, ca 30-35 år.mor er Litt bohem aktig, litt tørre, ikke mye humor. stabile og trygge foreldre, men ikke så sprudlende og impulsive.

mor jobber med å redde dyr eller lignende, i en elller annen forening med dyr som ikke har det bra. Far sitter på kontor, bank eller noe sånt.

Og stella blir enebarn.

Hehe, sånn jeg ser det for meg, mend et er jo bare tull, ingen som kan vite det utifra et navn!

Skrevet

24 og 26 år, kokk og hjemmeværende, glad i å stelle med stella........

Skrevet

24 og 26 år, kokk og hjemmeværende, glad i å stelle med stella i stallen:)

Skrevet

Vel, et godt vennepar av oss har kalt datteren sin Stella, så kan jo beskrive de... Hun er i begynnelsen av tredveårene og utdannet lege. Faren er flyver og ganske mye eldre enn moren. De er snille, rolige, og ganske like hverandre. Stella har to søsken som også begynner på S!

Skrevet

Hvordan i alle dager skal jeg vite det. Jeg kjenner hverken Stella eller familien hennes. Hvorfor tror du at ukjente mennesker vet hvem det er? Er du stein?

Skrevet

Hei! Jeg kjenner foreldrene til en nyyydelig Stella som er 1.5 år. Hun er lærer og han jobber i byggebransjen. Begge er fysisk attraktive og glade mennesker som er med på en fest når det skulle være. Har masse venner og er sosiale og morsomme folk.

Skrevet

alder ja, de er ca 30 år begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...