Gå til innhold

noen med termin rundt 6 mars som skal føde på ulevåll?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei!

Nei dette er min første! Håper også at den kommer på termin. Blir kjipt å gå for lenge over tror jeg... Er formen bra?? Jeg hadde min første dag uten oppkast i går! jippiii!! Håper bare det fortsetter slik!!!

åå deilig endelig ! jeg har hatt litt tilbakefall denne uken med kvalme og hodepine :( men ikke veldig ille, ellers veldig trett ene dagen og helt opplagt neste dag, men slik er det vel å være gravid hehe =)

• 2 uker senere...

Annonse

jeg har 6 mars, og har nettop flyttet tilbake til oslo, så har ikke søkt noen plass enda, og har egentlig ikke satt meg inn i hvordan det fungerer, men skjønner at det kanskje er på tide å gøre noe med :) skal til ullevåll på mandag, så kanskje jeg finner ut av det da :)

Hei jeg skal også føde på Ullevål.

Har termin i begynnelsen av mars, mest sannsynlig rundt 5/6 mars. Får vel vite nøyaktig på UL 30.sept. Vi venter gutt nr 3 :-)

Jeg har akkurat fylt 34 år.

Hei Smykkemaja! Godt å høre at det er flere om er "litt oppe i åra" :) Jeg har termin 2 mars og akkurat fyllt 34 jeg også og skal på Ullevåll. Førstemann på vei her. Gleder meg til UL 29 sept. Håper de greier å se hva det er...

Hei ny her, har fått ny termin i dag på ul. 4 mars. Ullevål. Dette er vår andre. De trodde det var jente men ikke helt sikker, så skal ta 3d ul om en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...