Gå til innhold

noen med termin rundt 6 mars som skal føde på ulevåll?


juliea med pike 07.03.11 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spennende! har du fler? jeg er førstegangs, jeg har bursdag 8 mars, så håper lille kommer på termin eller itt før :P kjedelig å vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Nei dette er min første! Håper også at den kommer på termin. Blir kjipt å gå for lenge over tror jeg... Er formen bra?? Jeg hadde min første dag uten oppkast i går! jippiii!! Håper bare det fortsetter slik!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå deilig endelig ! jeg har hatt litt tilbakefall denne uken med kvalme og hodepine :( men ikke veldig ille, ellers veldig trett ene dagen og helt opplagt neste dag, men slik er det vel å være gravid hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg har 6 mars, og har nettop flyttet tilbake til oslo, så har ikke søkt noen plass enda, og har egentlig ikke satt meg inn i hvordan det fungerer, men skjønner at det kanskje er på tide å gøre noe med :) skal til ullevåll på mandag, så kanskje jeg finner ut av det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg skal også føde på Ullevål.

Har termin i begynnelsen av mars, mest sannsynlig rundt 5/6 mars. Får vel vite nøyaktig på UL 30.sept. Vi venter gutt nr 3 :-)

Jeg har akkurat fylt 34 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smykkemaja! Godt å høre at det er flere om er "litt oppe i åra" :) Jeg har termin 2 mars og akkurat fyllt 34 jeg også og skal på Ullevåll. Førstemann på vei her. Gleder meg til UL 29 sept. Håper de greier å se hva det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ny her, har fått ny termin i dag på ul. 4 mars. Ullevål. Dette er vår andre. De trodde det var jente men ikke helt sikker, så skal ta 3d ul om en stund.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...