Gå til innhold

Hva viser vekta nå på slutten da jenter? ;)


sexymama83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg slit med å legge på meg... Vekta har stått stille den siste mnd og eg treng fettreserver til amminga. Har gått opp frå 52 til 66, men det er berre magen, eg sjølv har blitt tynnare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • 2 uker senere...

Er nå i uke 40, og har gått opp ca 12 kg. Omtrent det samme jeg endte på sist, og da forsvant alt "av seg selv" igjen, så det er helt ok. Eneste jeg bekymrer meg for er at jeg har vært ekstremt godtesyk i det siste, og spist mye søtt, så håper ikke babyen har blitt alt for stor inni der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38++1 og opp 18,5 kg..... sjokkert over at jeg faktisk hadde gått NED på siste jm kontroll i går:) hehe....er 1.80 på stømpelesten, så det vises ikke SÅ veldig godt. massse mage:) trøster meg med at det forsvinner fort igjen etterpå, og at jeg er faktisk 15 (!!) kg lettere nå enn ved forrige svangerskap..da kom det på over 35 kg...og gikk alt ned igjen etter det også:)

Så ikke stress, det går bort igjen:) Nyt det at man kan spise hva man vil og ikke ha dårlig samvittighet for det... dårlig samvittighet, det skal man prakkes med resten av livet alikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...