Gå til innhold

klina med legen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag var jeg på kontroll, legen min og jeg har alltid hatt en super tone ossimellom, men i dag tok det til nye hlyder, vi kyssa da han skulle ta symfyse målet mitt.... har litt dårlig samvittighet ovenfor mannen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle ønske det var meg og min lege:)

Skrevet

Takk for dette innblikket i en oversett småbarnsmors hemmelige fantasier :-)

Skrevet

jg kunne det ønske det var min kvinnelige lege som gjorde det og kansje tok steget enda videre;)

Skrevet

Hehehehe... Jeg klarer ikke å la være å lure på hvor mange pasienter som hadde slike fantasier (og nå skriver jeg fantasier, fordi jeg er ganske sikker på at han jeg snakker om nå er mer profesjonell enn som så) om en de legene jeg jobbet for før. Han var en typisk kjekk lege: Høy, mørk, pen, atletisk og ikke minst veldig hyggelig og empatisk. En typisk "forelske-seg-i-legen"-kandidat rett og slett. Hehehe... Vet det var flere pasienter som ikke ville ta gyn hos han nettopp fordi han var så kjekk. ;)

Skrevet

Er veldig glad om min lege ikke gjør det der! Fy og fysj!

Skrevet

Det pågår i disse dager en rettsak i Oppland at en psykiater har hatt forhold med sin pasient i over 3 år...han er gift og har tre barn. "Fint" hvis han blir dømt, inntil 6 års fengsel og slutt med legepraksis. Jævlig smart ass

Skrevet

Trolleriiiiiiiiiiiii, trolleraaaaaaaaaaa....

Hvis ikke er dette en veldig grei måte for legen å få en advarsel på. Evt miste lisensen på sikt hvis dette eskalerer, hvem vet hvem andre enn du han utnytter?

Skrevet

Hvis dette er sant, er han sikkert veldig glad for at du går rett hjem og legger det ut på nettet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...