Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Hei! Mitt barn på 2 år lukter urin. Tror det er svetten som lukter sånn. Lukter det i håret hans f eks. Han er ren og pen så hvorfor lukter svetten hans urin? Har prøvd å google det uten noe resultat.. noen her som vet? Han har også hatt lite matlyst for tiden og i dag var det litt slim i avføringen. Resten av familien har hatt mageproblemer de siste dagene så jeg regner med at det er grunnen til at matlysten er redusert. Noen her som har opplevd dette? Som vet hva det kan skyldes?
Gjest Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Urea skilles også ut gjennom svette, men jeg kan ikke huske å ha opplevd at det lukter urin av svetten min for det. Tisser han ofte? Har han tegn på dehydrering?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 urinveisinfeksjon? Eller da ville det vell ikke luktet av håret:p Sikker på han ikke tar hendene i bleien kanskje også i håret etter på eller noe?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Hei, ja han tisser som vanlig. Ingen tegn til dehydrering. Merkelig.. håper ikke at dette er hans svettelukt. Har jo aldri lagt merke til dette før og jeg snuser han mye i håret Jeg tenker litt på om han kan ha noen mangler i kostholdet (vi spiser sunt, ingen søppelmat) eller at kroppen har problemer med å skille ut noe..? Tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Har tenkt på det hehe. Men har fuglt med og han gjør ikke det (tror jeg). Det luktet også litt av t-skjorten hans her om dagen. Da hdde han lekt mye og hadde blitt veldig varm. Tror kanskje jeg kontakter legen i morgen og spørr der. De har kanskje noen gode svar Takk for svar dere!
Gjest Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Svetten vil jo lukte av det man får i seg. Mange "luktstoffer" skilles nesten kun ut gjennom svette. Derfor lukter svetten ofte curry når man har spist curry for eksempel. Har dere forandret kostholdet? Har gutten dilla på noe? Kan det være noe med nyrene? Her er en oversikt over vanlige symptomer hvis man har problemer med nyrene: http://nhi.no/sykdommer/nyrer-urinveier/kronisk-nyresykdom/kronisk-nyresykdom-symptomer-13032.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå