Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Jeg er så sliten for tiden. Jeg har gått lang tur og alle gangene så blir jeg så dårlig og sliten etterpå. Jeg har hatt det sånn hele livet. Plutselig innimellom har jeg masse energi. Kan det være noe matallergi? Andre som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Vitamin/mineral mangel? Lavt stoffskifte? Ta en tur til legen og få tatt noen prøver, så kan det hende du får noen svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå