Gå til innhold

"Missy" som leter etter ukjent bror...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?? Kommet noe videre i letingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne, for jeg vil også gjerne høre en oppdatering... :)

Skrevet

Jeg fikk omsider kontakt med denne mannen som ei jente ga meg tips om. Hun sa han var adoptert. Men han påsto at det umulig kunne være han. Da ville han blitt veldig overrasket sa han.. Så tolket det som at han ikke var adoptert.. :/

Men fantasien min fløy jo som bare det. Begynte å sammenligne utseendet hans med mamma..haha.. off..

Men må nok bare fortsette letingen.

Men jeg har ett lite problem, og det er at mamma ikke vil jeg skal finne han.

Så da vet jeg ikke om jeg burde respektere dette.

Men jeg har selv veldig behov for å finne han. Klarer ikke å leve ett helt liv uten å aldri ha prøvd å finne han en gang..

Men om jeg ksulle finne han, fikk jeg beskjed om at jeg skulle fortelle at moren min var død.. :/

Hva ville dere gjort?

Forestill dere at dere har en storebror der ute ett sted. Kanskje han tenker på deg/dere, Eller undrer om dere finnes. Du går å tenker på han dag ut og dag inn, og alt du klarer og tenke på er dagen du kommer til å treffe han. Ser for meg gledestårer og sånn musikk man hører når mennesker forenes.. :D

Blir som en drøm som kommer i oppfyllelse..

Jeg klarer ikke å la være. Jeg MÅ finne han.. klarer egentlig ikke

å høre på moren min i akkurat dette. Jeg er glad i henne. Men han er storebroren min.........!

Skrevet

Har du navnet hans da? Kanskje noen her inne kjenner han.

Skrevet

Hvis du får tak i navnet hans er jo facebook et sted å lete. "Alle" er jo der :)

Du kan jo også lage en gruppe der, kan jo hende at en eller annen kjenner en som kjenner en som kan ligne til beskrivelsen du eventuelt har av han

Skrevet

Jeg vet ikke navnet hans..

Har heller ingen beskrivelse av han.

Men har hatt ei klarsynt dame som har fortalt meg om han. Både utseende, jobbforhold og evt bosted..

Men vet jo ikke om det er til å stole på..

Det var litt rart skjønner du..for ho snakket om bosted..og nevnte en by som jeg har mye tilknytning til. Hva er odsen for at ho skulle si akkurat det stedet ut av alle byene her i norge,, helt utrolig.

Og jeg vil nok tenke meg det er i samme fylke som jeg er i fra som han ble adoptert bort i... så det var litt spesielt å høre akkurat det stedsnavnet.

Men å lage gruppe på facebook var jo smart. Men vet ikke om det er så lurt av meg å finne han gjennom der, selv om jeg nå allerede har prøvd en gang..i tanke på mamma, som ikke vil ha kontakt med han.

ho står jo på siden min som mamma'n min så... :/

Skrevet

Greit nok at moren din kanskje ikke vil ha noe kontakt, men har hun oppgitt noe grunn til det eller for at du ikke skal kunne ta kontakt? Er nesten litt egoistisk av henne og si at du som hans søster ikke skal få lov til å prøve å finne din bror...

Skrevet

Beklager men jeg hadde gitt bengen i moren min. Du er i din fulle rett til å finne din bror og hun kan ikke nekte deg dette. Og da får hun bare bli så sur hun vil. Ærlig talt, jeg hadde bedt henne tatt et eple.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...