Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Er nå i uke 18 og kjenner ikke noe liv. Er det normalt? Når jeg var gravid første gangen, tror jeg at det begynte litt innimellom i uke 16-17. Men nå kjenner jeg ingenting.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg kjente heller ingen spark i uke 18 da jeg gikk med nr.2. Det kom av at morkaka lå foran og at jeg derfor kjente det senere enn med første.. Husker ikke akkurat når jeg begynte å kjenne sparkene, men var nok et par uker etter ordinær ul.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Tror jeg var i uke 21 eller kanskje 22 før jeg kjente liv med nr en. Morkaken lå foran. Så på ul i uke 18 at det var godt med liv, så jeg var ikke så stressa :-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Morkaken ligger ikke forran. Var på ul i uke 12, og da var alt normalt. Hva vil det egentlig si at morkaken ligger foran? Det er vel kanskje ikke normalt å kjenne noe før uke 20, eller?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Tror det er helt normalt å ikke kjenne noe en stund til. Om et par-tre uker ville jeg spurt på helsestasjonen. Morkaken kan vel ha flyttet seg siden uke 12...? Det betyr bare at den bokstavelig talt ligger foran fosteret slik at den bufrer for spark.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Takk for svar. Slår meg til ro at alt er i orden der inne Har slitt mye med kvalme og hodepine, men har ikke kvalmen lengre. Den er helt forsvunnet, men hodepinen er der enda. Men tenkte kanskje at siden symptomene jeg har hatt, er borte, kanskje babyen min er død? Tisser ikke på natten lengre heller, og er ikke like trøtt som jeg var for 14 dager siden. Har det egentlig som vanlig...Hehehe. Sikkert teit tankegang, men blir jo nervøs for at det kan være noe galt. Sorry at jeg virker blond. Er bare litt redd...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Uff, man er så bekymret hele tiden som gravid! Du er jo inne i 2. trimester, og det er veldig vanlig at plagene avtar :-) Hodepinen = drikker for lite vann? Oksygenopptaket er også dårligere når man er gravid, det kan sikkert bidra til hodepinen det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå