Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 er i bhg akk nå, hva gjør deres barn nå da?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 min sønn på 36mnd og 1uke sitter her sammen med meg og ser på disney. datteren min på 19uker ligger i vippestolen og sover søtt;)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 59mndr2uker og 2dager, sårry ass!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Sønnen min på 230 1/2 mnd er på forelesning.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Datteren min som også er 59 mnd er i barnehagen. Jeg har studiedag idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå