Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 jeg er 12 uker, har ikke lege time før jeg er 14 uker... skal ta alle prøvene da.. henviser lege til jordmor eller er dette noe jeg må ta kontakt med selv? rekker jeg få henvisning til ul når jeg ikke har time før uke 14? håper noen kan svare meg =)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Lege henviser til jordmor om du ønsker det. Noen kommuner har svært dårlig jordmortilbud og du går da bare til lege. Du rekker ul ja:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Jeg var til lege i uke 10. Han tok GU og jeg fikk tatt alle prøver. Han henviste til UL, og fikk svar etter ca 3 uker i posten. Måtte selv ta kontakt med jordmor fant jeg ut, og gjorde det i uke 22. Fikk time i uke 23.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 men jeg har lege i en annen kommune enn jeg bor i... bor ved Hamar så regner med de har gode jordmortilbud her
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 her tar en selv kontakt med jordmor og setter opp time i henhold til skjema du får på legekontoret med oppsett for når du kan gå til lege/jordmor, pleier å være annenhver..men om du kun vil gå til lege eller jordmor bestemmer du dette helt selv..selv gikk jeg kun til lege denne gangen
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Jordmor må du ta kontakt med selv. Som oftest hører jordmor til helsestasjonen. Selv om det er knapp tid til ul, så forsøker de sitt beste for at du skal få det. Så det tror jeg du skal være trygg på. Ikke sikkert det blir i uke 18, men i uke 19 el 20 skal det også gå greit å ta ultralyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå