Gå til innhold

Hjeeeelp!


MammanTilVerdensFineste

Anbefalte innlegg

Har kikket en del på nettet etter bilsete for 0-12 mnd. Har funnet en maxi cosi citi i tyskland og med frakt og det hele kommer det på ca. 900 kr. Noe som er super billig! Er det noen andre som har kjøpt denne? De har også flere andre typer som jeg også vurderer, som ser mer stabile ut i forhold til comfort. Men så tenker jeg på tollavgift. På toll. no så står det at barnevogner er tollfritt, gjelder dette også for barneseter? Noen som har litt greie på dette? Hadde vært greit å kunne "spare" litt med å handle på nettet. På forhånd, takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss!! vi har kjøpt maxi cosi bilsete, men usikker på om det heter citi?? Det var det mest kjøpte fikk vi beskjed om, og er en testvinner:) Hmm... UANSETT billig med 900 kr da!! vi kjøpte vårt sete med base til 3500,- på simobutikken...:o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Vet at denne bare festes med bil- beltet, men ellers er den helt lik av utseendet. Tror jeg rett og slett bare hopper i det. Penger spart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte bilsete på nett fra tyskland. Ikke maxi cosi men et annet. Måtte vente i 3 mnd før jeg fikk dt levert, selv om det skulle ta fire uker. Bare vær oppmerksom på at det kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...