lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Ta en titt ) http://www.kjoekkeneskapisme.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Bør trekke seg en halv meter lengre unna når hun tar bilder i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Nei, bildene var ikke helt optimale. Ellers en veldig fin og praktisk blogg. Passer faktisk helt perfekt da jeg skal lage fårikål for første gang i mitt liv til helga
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Den har potensiale:) Men hun må ta bedre bilder, er ikke så fint med rått kjøtt på så nært hold he he
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Enig med deandre her ang dårlige bilder...ellers var det en grei blogg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Veldig dårlige bilder, de ødelegger dessverre såpass at jeg ikke gidder å lese. Du bør anbefale henne å kikke på bildene i kokebøker for å få litt inspirasjon, rydde opp i bildene (slik at bakepapiret under gulrotkaka ikke synes osv), se på omgivelser og lyssetting og sørge for at bildene er skarpe. Om hun får til det så blir bildene et pluss istedenfor et minus.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Jeg blir kvalm av å lese om mat.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2010 Kan dere ikke lkommentere dette på bloggen hennes? Hun tåler kritikk, og vil nok gjerne forbedre seg )
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 Ikke en kjempefin matblogg. Beklager! Med så mye bra ute på nettet må man være hakket bedre for å fange interesse. Jeg datt av allerede ved den grusomme genitiv-s'en etter Kjersti. Ikke bruker vi det på norsk, og i tillegg er apostrofen feil vei. SUKK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå