Gjest Sekretøsa Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Hva menes med det? Kake? mat? Noen tips?? Og HVORFOR er dib så ufattelig tregt????
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Er ikke det litt overkill i dissse sukkerhysteridagene?? )
Gjest Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Nei nei, foreldrene er bare overhysteriske når de er i nærheten av barna! På foreldremøter og på kveldstid generelt er sukker fortsatt HOT HOT HOT =)
fox`y Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 når jeg var på foreldremøte sist nå så hadde foreldrene til guttene noe å spise på ( kanelboller,boller, kjekse,eplekake,brownis mm) og foreldrene til jentene me drikke ( kaffe,te, farris).
ellen-propellen Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Eplekake:-) Den kan du evnt sette i ovnen i barnehagen og servere lunken med is på toppen. mmmm Eller kald med pisket krem på. Har verdens enkleste oppskrift.Den kan du egentlig hive oppi all slags frukt eller bær du måtte ha for hånden. Send meg en pm om du trenger den,så får du den når jeg har litt bedre tid:-D
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Takk ford et ELLEN F, men JEG har ikke så god tid ) Det er kl 18, og i mellomtiden skal jeg kjøre jenta til faren sin som bor noen mil unna ) Men ok, sukker er ok! ) Da vet jeg det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå