Gå til innhold

Hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto å ventet på bussen her en dag, med en annen mor med en baby på rundt 5-6 mnd. Ungen begynte å suttre litt og mora drar fram Kindersjokolade å pakker i ungen. Ungen spiste vel rundt en halv slik. Jeg ante ikke hva jeg verken skulle si eller gjøre, ble rett å slett paff av hele situasjonen.

Er dette et sjeldnt tilfelle eller er det flere som gjør det? Kunne aldri gitt min på snart 11 mnd noe slikt. Kansje litt på tunga men dette syns jeg ble ganske mye for en liten mage

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så tidlig. Tror han var rundt 8-9 mnd da han fikk smake sjokolade første gangen. Da var det far som skulle være "snill". Det ble med en bitteliten bit.

Nå er han 19 mnd og det hender seg at han får en Kindersjokolade på lørdag, men jeg ville uansett aldri gitt han en for å roe han ned. Det blir virkelig å sende feil signal.

Sutrer du så får du sjokolade...ser for meg den ungen om 10 år...

Skrevet

Jeg ville aldri gitt sjokolade eller melkeprodukter til min baby og iallfall ikke som belønning for å sutre.

Jaja, hun kan komme til å slite om hun fortsetter på det viset....

Skrevet

Oi!

Jeg vet om ei som gav datteren brus og godteri fra hun var 6 mnd. Det kan umulig være bra:

Min lille har ikke fått smake sjokolade eller annet godt før nå i sommer, da var han 19 mnd... Ikke fordi vi er hysteriske, men fordi han ikke har vist interesse for dette før, og da gidder ikke vi å trykke i han usunne ting heller :) Men når han selv spurte om å få smake i sommer, så fikk han selvasgt det. Nå får han litt sjokolade og drops på lørdagene.

Men et barn på 6 mnd vet da ikke hva sjokolade er med mindre noen bevisst har puttet det i barnet. Betenkelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...