Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Er bare så nysgjerrig, dette faller liksom så ofte i glemmeboka til jeg får øye på de i blant, haha. Ingen fasit liksom, kanskje en g hver tredje uke.. Noen som kjenner seg igjen?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Hvis du biter neglene fpår du fin trim samtidig :-) Nei, aner ikke hvor ofte, blir når jeg plutselig oppdager at, jammen, der var det lange negler..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 en gang i måneden eller noe sånt. De vokser ganske sakte!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Jeg har fast dag i uka der jeg tar manikyr og pedikyr på både meg og hele familien for at det ikke skal glemmes, på søndagskveldene, da er vi stort sett hjemme og slapper av uansett alle mann :-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Når det trengs! Men neste uke har jeg faktisk bestilt meg fotpleietime.. Gleeeeeder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå