Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Skal fly ca 2 timer i morgen med en 3,5-åring og en baby på 3 måneder, og både de og jeg er en del tette i nesa. Må reise. Hjelper det med smokk på minsten og spray på oss store, eventuelt noen med bedre tips? (amming på flyet i setet ikke aktuelt!)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 hvorfor ikke amme? tyggis, kanskje noe å sutte på i til eldstebarnet. Skal også ut å fly i morgen med en snørrete jente, lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Vanskelig å amme sittende, blir bare skrik og skrål :-) Tyggegummi var bra tips! Lykke til du også.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Prøv å gi den minste flaske hvis du har det i det dere tar av og lander. Det har i alle fall virket for oss.Vet ikke hvorfor, men flaske virker bedre enn smokk her i gården når det gjelder take off og landing. Og tyggegummi til den eldste.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Hei. Å fly med en forkjølelse kan bli en smertefull opplevelse. Jeg fikk ene trommehinna sprengt på innflygingen da jeg var forkjølt, og det var helt jævlig! Så jeg ville gitt barna nesespray jeg da. Spedbarn kan vel ta saltvannsspray?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Flaske virker nok bedre fordi da man svelger så får man åpnet øregangene i en brøkdel av et sekund. Sveler man mange ganger så letter dette på trykket i øregangen. Jeg bruker alltid å kjøpe med et par flasker vann slik at jeg har noe å drikke på innflyging. Jeg tar da mange små slurker for å åpne øregangene (hvis jeg merker at jeg ikke får til å utligne trykket på egen hånd). Hilsen anonym 11.05
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Har aldri forsøkt flaske, har ikke pumpet, og har heller ikke satt med inn i flaskemating :-) Litt kort tid å lære, men skal lære det til senere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå