Gå til innhold

Tørr dere virkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen skriver i tråden om sitrongress at hun kan gå på innvandrerbutikk...

Tørr dere virkelig det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig går jeg sjelden på butikken. Jeg gjorde det en gang, vel, det var en lyktestolpe, men jaggu fikk jeg vondt i hodet. Så jeg har lært den harde veien at å gå på noe er ikke alltid like smart

Skrevet

Hvorfor er det å tørre da, mon tro?

Lite å finne på i dag, hi? Ta deg en spasertur.

Skrevet

Ja, klart vi tør. Hva er det å være redd for? De driver bare butikk.

Skrevet

Kanskje de prøver seg på en... sikler... og kanskje prakker på en varer man ikke vil ha eller forstår hva er. og hvordan skjønner dere hva dere skal bruke allt til da det er jo så mye rart.

Skrevet

Hahaha, du får bare holde deg til Kaffistova og Bunnpris, du HI:-) Det er tryggest.

Skrevet

hehehe, regner med at dette er tull men jeg svarer likevel: Hvis det er noe man ikke vil ha så sier man nei:) Og hvis det er noe du lurer på hvordan brukes så spør du. Innvandrere flest biter ikke. Mange av de er tilog med hyggelige og hjelpsomme!! (wow, hvem ville gjettet DET??) ;-D

Skrevet

Rabiesvaksine er sikkert kjekt å ha, ifall hun støter på en av de få som sikler og biter;-) Man vet jo aldri...

Skrevet

Det er ikke det, jeg har alltid vært redd for å gå på slike butikker fordi jeg er redd for å bli alene med noen der inne.

Skrevet

er du HI, 12:34? Mener du dette? Jeg liker nemlig å forsøke å ta folk på alvor. Hva skal skje om du blir alene med noen der inne?

Skrevet

Ingen "norske" som jobber på bunnprisen her, stakkars menneske bør kanskje starte å få varene levert på døra ;)

Skrevet

Regner med at dette er tull? Det må være det, folk er vel ikke så fordomsfulle?

-om de prøver seg på en så sier man fra (som til andre menn som prøver seg som man ikke er interessert i. Regner ikke det som noen større fare i innvandrerbutikker enn andre butikker)

-om de prøver å selge ting man ikke vil ha sier man nei takk

-man kjøper noe man vet hva er og skal bruke!

Herregud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...