Gå til innhold

Noen flere som har byttet fødeplass/sykehus.


mammanr2, snart3

Anbefalte innlegg

Jeg søkte om A-hus men fikk Fredrikstad, og ditt nektet jeg å føde( har aldri født der, bare på A-hus). Heldigvis kjenner jeg en som jobber på Riksen, så jeg fikk plass der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke Fredrikstad?

Jeg fødte der for 3 år siden, en kjempefin opplevelse både før, under og etter.

 

Synes det er litt dumt at man kan få plass på sykehus fordi man kjenner noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he kjønner du føler det. men man skal føle seg sikker når man skal føde og slappe av. Fredrikstad er det stede jeg har hørt mest fært om, mange små barn som har død på grunn av slapphet fra dem, mødre som har dramatiske fødsler der. for 5 uker siden møtte jeg en venn av en venn som ble stikke med epitiralen 5 ganger i ryggen, hun fikk så mye problemer i ettertid. fredrikstad sa det var derfor hun fikk de problemene. og dagen etter dette hadde jeg en kunde som fortalte en forfrdelig historie derfra som kjedde for 1 år siden med hun. har 2 andre nære venner som ikke har hatt noe bra opplevelse der for 3 år siden.

min mor nektet meg også å dra ditt, det var hun som snakket med en vi kjenner som fikk byttet.

så nå kan jeg gleder meg til fødselen.

 

 

PS! har 2 andre venner som har hatt god opplevelse der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps! igjen hvem som hels kan bytte sykehus, bare å sende inn et brev om å få bytte, er ikke altid man får helt det man ønsker. man man tas vekk fra der man ikke ville da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...