Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Og hva er kjennetegn på modning? Jeg har nedpress, stikninger i symfysen (AU!), lett kvalme, hyppige perioder med smerter nederst i magen (ikke rier, kommer ikke regelmessig og blir ikke sterkere) og (beklager udelikat opplysning:) løs mage. Kan disse symptomene forklares med andre ting som uvi, bekkenløsning eller liknende? Eller er det faktisk modning? Og hvor mange uker før fødsel starter dette som regel? Jeg er i uke 33, har hatt det slik fra uke 32 og synes det var litt tidlig...? Nå er menstermin nesten to uker før ul-termin, så kanskje legene på ul har beregnet feil?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 hei,. jeg er i uke 37 selv. har nedpress, og føles som jeg revner i underlivet til tider. sykehuset sa til meg at slik kan det være i flere uker uten at det skjer noe.. jeg har hatt det slik siden uke 33. når jeg gikk med første ungen min startet dette kunn 7 timer før han var ute,. det fins ikke noe fasit på tid når det gjelder modning hos kvinner... terminen din er nok riktig om leger på ul har funnet frem til dette.. slik smerte du kjenner er normalt å ha på slutten.. kroppen forbreder seg på fødsel. men hvor lang tid det tar kan variere veldig.. du må bare holde ut.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 *urk* Er så innmari fødeklar, så ante et lite håp om LITT tidligere fødsel... Men får vel bare smøre meg med tålmodighet da... HI
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Alt fra uker i forveien til timer i forveien. Jeg modnet trolig bare noen timer før fødsel. Gikk en halv dag med svake rier. Da jordmor sjekket var det 3 cm åpning. Et par timer etterpå var ungen ute. De symptomene du kjenner trenger ikke å ha noe med modning å gjøre. Det er er vanlige plager som kan oppstå i 3. trimester. Grunnet hormoner, at det blir trangt, at hodet fester seg etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå