SnekkerPelle Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Høst-/vinterdress. 18 mnd, Oslo. Hvilken av disse to anbefaler dere som har peil? På forhånd takk
Formerly known as Tina Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 begge er gode. jeg stiller egentlig noen kriterier til dresser til små barn. holder fuktigheten uten en god stund. Foret er ikke "løst" i dressen. Lett å få på. avtagbar hette osv.... tenker at det skal være en dress som barnet lett kan bevege seg i samtidig som den er varm. jeg synes det er bedre å ha mindre klær under dressen enn å pakka lag på lag slik at barna til slutt ser ut som en bolle som ruller bortover. Dressen trenger heller ikke å være så dyr, men dersom du har planer om å få et barn til som kan arve dressen, kan det være lurt å heller kjøpe en litt dyerer en.
Teline Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Jeg har hatt begge. Jeg har vært mest fornøyd med Reima. Jeg liker ikke det avtagbare foret som hvertfall var i Trolldressen vi hadde. Ticketdressen var også god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå