Gå til innhold

Klær og mote

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt avhengig av tights, treggings og leggings. Har nesten ikke noe annet i skapet, kun et par olabukser som jeg knapt orker tanken på å ha på meg. Har et brennende spm.... :) Når man har ankelstøvletter med hæl (grov hæl/kilehæl), kan man ha de til treggings/etc? Jeg har liksom et bilde oppi hodet mitt om at man bør ha bukse som legger seg utenpå skoskaftet, slik at bare foten syns, men det går jo ikke nødvendigvis når man bruker tighst.. Hva mener dere? Kan jeg træ tightsen nedi skoskaftet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del kan du bare velge om du vil ha tightsen utenpå eller inni. Jeg gleder meg intenst til moten skifter til noe penere. Tights ser uansett ille ut på alle over 7 år.

Skrevet

Ja, takk for meningen din. Jeg er ikke av den oppfatningen, ikke så lenge man bruker tunika utenpå som skjuler rompa og øverste del av lår.

Håpre noen over 20 kan svar her også, hvis ikke er jo dette forumet bare tull, at fjortiser skal lire av seg spydigheter og sårende kommentarer.

HI - som tenner på alle pluggene mens hormonene koker

Skrevet

et synes jeg absolutt du kan. Men hva er treggings??

Skrevet

Jeg synes ikke det er fint. Støvletter, uansett høyde, er lite pent til tights.

Skrevet

Jeg syns det er penest å bruke en bukse som går ned i den type sko:) Jeg tror jeg hadde syns det ser rart ut å ha bukse over "kilehælsko".

Skrevet

Treggings er det samme som tights og leggings, bare i et tykkere, grovere stoff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...