Gå til innhold

Bakehjelp - smørkrem!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget amerikansk smørkrem for første gang i går, og det ble jo altfor mye igjen etter muffins-pyntingen. Kan jeg fryse den, eller er det bare å kaste resten? (Nå står den i tett boks i kjøleskapet..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal kunne stå et par uker i tett boks i kjøleskapet. Og så skal det bare være å ta den en runde i kjøkkenmaskinen igjen når du vil bruke den

Skrevet

Takk!

 

Da blir det vel muffins til voksenselskapet i neste uke også :-)

Skrevet

Ja de er like populære blant de voksne og de muffinsene;) Kan være lurt å la kremen stå litt i rumstemperatur før du pisker opp den igjen. Og du kan trenge å tilsette litt mer melk for å få den til å bli like myk igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...