Gå til innhold

Noen som har brukt epiduo og/eller dalacin her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått disse to av hudlegen min, brukt som foreskrevet siden fredag. Men det har begynt å svi og brenne veldig. Og huden min klør. Skal det være så ille?

De første dagene svidde det ikke i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun erfaring med dalacin. Og det er ikke en god erfaring. Svidde veldig, og jeg fikk skader i kinnene av den og er fremdeles litt rød og ekkel der det brant mye - 7 år etter.

Spør hudlegen hva hun tror om det.

Skrevet

Det står hvertfall på epiduoen at brennende følelse er vanlig, men det vondt altså. Veldig lyst å roe ned bruken av den. Dalacinen klør mer...

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jeg fikk allergisk reaksjon på dalacin... utslett over hele kroppen... kan være det er det du har fått.....?

Skrevet

Ikke noe utslett da. Bare kløing av den. Eller jeg bruker jo både dalacin to ganger daglig + epiduo om kvelden. ikke så godt å si hva kløinga kommer av. Men brenninga er rett etter påførinbg av epiduo, så der er det ingen tvil.

Hvor lang tid før folk merker bedring av disse greiene forresten?

Skrevet

Har prøvd begge deler, fikk litt svie og kløe ja, men det gikk over etter et par ukers bruk.. Men det ble ikke noen bedring av å bruke det da, heller værre vil jeg si, fordi huden ble rød og irritert.... :-/

Skrevet

Takk.

Jeg har bestemt meg for å roe ned epiduo til annenhver kveld siden det er så utrolig vondt. Får se om det blir bedre av det.

Har begynt å få veldig tør hud også nå, med hudflak som flasser av:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...