Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Avreisen nermer seg, og jeg begynner å tenke på hva vi kan finne på utenom å spise og vente på sola og bade litt. Er det fornøyelsesparker, grotteturer, utflukter, badeland osv der? Noe du har vært på som du vil anbefale/eller advare mot?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Både grotteturer og badeland.. Ligger dusinvis med reklamebrosjyrer på hotellene. Veldig mye å finne på Styr unna buffeten på kinaresturanter, maten der er tørr og smakløs, bestill heller fra menyen.. Ta en tur i havnen, der er det litt å finne på for barn
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Nå vet jeg ikke hvor gamle barna dine er, men man kan leie en stor trøbåt med vannsklie feks. Det er også gokart der om noen av dere ønsker å prøve dette. De har små karter der også for de små da. Det er også et litt mindre badeland der, men jeg syns det så ganske kjedelig ut. Dra heller på en utflukt med buss til det store badelandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå