cadence Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Hun fornekter seg ikke, den vesle røveren i magen. Nattens turnering har nettopp startet så er glad for NCIS og andre krimserier på TV i sene kveldstimer. Ping pong mot ribbeina og kickboksing nedover, tjoho:) Flere med mye liv i magen nå i natten?
cadence Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2010 Vet ikke om jeg skal si at det er godt å vite jeg ikke er alene, eller om jeg skal synes synd på oss :S Kanskje begge deler? Men er jo kjekt at det er liv i småtrollet, men har konstant vondt i ribbeina:( Hvor mange dager igjen til bryllupet er det nå og fant du drømmekjolen? Har hingsten holdt seg innagjerds siden sist (merkelig formulering...)? Har en hingst her født april-09 som var litt av en utbryterkonge. Han ble kraftig kurert etter at nabohingsten kom på besøk, samt at to av tre høyder av strømtrådene ble byttet ut med aluminiumstråd... Hingsten her er av liten type (mor shettis/welsh, faren 100% kaspisk), naboens hingst er en paint på 3-4 år. Lillegutten her følte seg nok veeeldig liten i det møtet hehe.
ev@drian Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Vil si begge deler tror jeg, for det er jo greit at andre forstår, men det er jo vondt så...ja I dag er det faktisk 10 dager til bryllup og 50 dager til termin! Skal kikke på kjole i dag, får neste satse på at jeg finner en. Har en her også som jeg passer inn i, om det skulle bli krise. Men den er mørk, og jeg vil helst ha kremhvit.. Vi får se. Gift blir jeg uansett og jeg får drømmemannen, så da får resten bli som det blir Ja, nå har jeg fiksa strøm (og svidd av over 2000 kroner på batteri og apparat, hurra...) og min kjære har skrudd opp en rad med gamle planker vi hadde liggende, så nå har han holdt seg innagjerds (hihi!) heldigvis! Men jeg prøver å finne en annen løsning da, for han ser nesten apatisk ut...trist i øya sine Hehe, STOR og liten Ofte de lærer av andre ja (heldigvis!), bra han sluttet med det da - kan bli ganske slitsomt å alltid ha en løs hest Ha en strålende dag!
cadence Skrevet 8. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2010 Tjoho, grattis med et skikkelig jubileum i dag:) Kremhvit til bryllup, signerer den! Ikke at jeg har gifteplaner eller noe, men syns det er en så utrolig fin farge og langt fra så skarp som hvit-hvit. Det er aldri godt for en hest å være alene, ihvertfall ikke hvis den er vant til å gå i flokk. Ble ingen andre hester smitta på beitet?? Ingen mulighet at han kan gå med en av de? Tror lillegutt her rett og slett ble skremt av nabohingsten (den hadde brutt seg ut- hoppene mine var brunstige*kremt*), heldigvis vågde ikke nabohesten seg på aluminiumstrådene, men han knakk 4 trestolper og ødela strømbandet (som også var strømførende). Det var ganske interessant å våkne den morgenen, skulle dra nordover på ferie samme dag, og starter dagen med å fange inn en hingst jeg ikke kjente som hadde fert på brunst og leie den hjem:S hadde jeg ikke visst at det var naboens, og at jeg kjenner til hans treningsprinsipper, så hadde jeg aldri vågd. Gubben min trodde ikke sine egne øyne når jeg tok med meg hingsten og tuslet avgårde med kulemagen hehe.
ev@drian Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Haha, ja det hørtes ut som en strabasiøs morgen Jo, jeg prøver å få til at han kan flyttes til ei i nærheten som hadde to hingster på samme beite - hvor den ene også har ringorm. Men det er ikke sikkert ennå. Hvis ikke, lurer jeg på å overtale farfar om å låne meg hagen sin...og få tak i en liten selskapsponni (låne/gis bort elnosånt). Men håper jo på det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå