Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Hvor mye sover dere i gjennomsnitt hver natt. Jeg er i mangel på søvn. Greit for en liten periode, men nå er jeg så sliten at jeg vet ikke hvor mye mer jeg makter. Lillegutt er snart 11 mnd, og jeg startet i jobb igjen for en mnd siden. Jeg jobber skift, men har nesten bare kveldsvakter. Jeg står opp når tassen våkner, som regel mellom 5.30 og 6. Jeg begynner på jobb kl 15, drar hjemmefra kl 14 og er ikke tilbake før mellom 23.30 og midnatt.Tar meg en dusj, setter meg ned i sofaen med en kopp te og nyter stillheten en liten halvtime før jeg legger meg. Da blir kl rundt 1 før jeg er i seng. Da er det maks 5 timers søvn, men som regel våkner han et par ganger i løpet av natten som gjør at disse timene ikke en gang blir sammenhengende. Jeg er så sliten så sliten:(
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Det sier seg selv at dette ikke kommer til å fungere. Hvor er mannen din? Er han virkelig så evneveik at han ikke skjønner at han må stå opp med ungen en gang iblant?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Mannen min jobber på natta, så det har ingenting med at han er lat eller noe altså Men nå skal jeg finne senga og krysse fingrene for at han ihvertfall sover til kl 6:p
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Har du prøvd å ta barnet med deg opp i sengen og se om du får han til å sove litt ekstra? Det funket i alle fall for oss. Tok med en flaske med vann eller veldig tynn saft og hadde på nattbordet. Når småtten våknet så tok jeg han opp i sengen og ga han flasken. Som regel ble han liggende å kose litt, men sovnet igjen etter en stund. Da sov vi begge til rundt 9. Helt nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå