fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 "Pulverheksa leter etter Grønnskollingen" og "Den tredje store Pulverhekslydboka" Disse to bøkene er hovedbøkene i bokklubben denne måneden. Bør jeg kjøpe eller avbestille???
Trollmor m/ trolljente Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Her er pulverheksa kjempepopulær:)
Ranveig R Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Einig med ho over; Pulverheksa er, om ikkje genial, så ikkje veldig langt unna i alle fall. Veldig populær både blant ungane og dei voksne )
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2010 oki, da lar jeg vær å avbestille. Tusen takk for svar:)
Blubblubb Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Nei, ikke avbestill! ;-) Pulverheksa er nydelig! Mye humor også for de voksne. Jeg liker særlig når Drømmeprinsen mister sjarmen sin fordi Tyven har tatt den og går rundt med et fett glis ;-)
Formerly known as Tina Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 jeg ha lest pulverheksa mye i barnehagen og den slår aldri feil:-) Ungene sitter helt stille:-) Jeg vil si at den er helt genial:-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Jeg synes pulverheksa er litt teit, men det er nå en av de store greiene for barn nå i dag. Sikkert en av de tingene ungene kommer til å mimre om på vorspiel når de ikke er unger lenger, så jeg synes absolutt det er verdt å la dem få det med seg. Jeg tror jeg irriterer meg mest på grunn av manglende han/ham-variasjon. Dessuten synes jeg de er veldig kjønnsstereotypiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå