Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 hahaha! er det muligt, har en sønn på snart 2 år, som har bjynnt og bite negler, trudde ikke det gikk ann når di e så små. noen andre,??? eller er det bare min sønn som er tiligt ute
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Huff stakkars da... Jeg biter selv negler og klarer bare ikke slutte. Har prøvd siden jeg var lita jente. Jeg tror jeg biter pga nervøsitet, bekymring og indre uro. Har det skjedd noen drastisk endring i livet til sønnen din nylig, som kan ha gjort han engstelig?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 ikke som jeg vet om, kansje noen i barnehagen. hihi
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 ny barnehage, huff kansje det er det da. visste ikke at slike ting kan spille inn han startet i ny barnehage 17 august
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 vesla på 3år har startet, men hun har det nok etter meg og pappaen, vi begge prøver å slutte å sier til henne også at hun ikke må bite
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Det kan være det ja at han har byttet barnehage. For en liten gutt kan det være en stor omveltning.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 er jo ikke så lenge siden di små har fått tenner, og i tillegg bjynne og gnage/bite får håpe han vokse det av seg, eller at det bare er for en periode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå