Stinamedgogutten=) Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Min mann har mest sannsynlig AD/HD.og da selvfølgelig hatt det hele livet, men det har aldri blitt fulgt opp og han har fått styrt på som han vil,gjennom hele oppveksten.Han er 27 år.Jeg har egentlig aldri tenkt så mye på det,og aldri lest noe særlig om det før nå i det siste.Han har aldri nevnt med ett ord at han har det.(vi har vært sammen i 7 år) men blir mer og mer overbevist.han har alle "symptomer". Han er veldig rastløs og skal hele tiden gjøre ting.Huset er fullt i halvferdige prosjekt og han har stadig nye planer.Men i jobber klarer han seg heldigvis veldig bra,så lenge han får gjøre nye ting ofte:) Men det som plager meg aller mest er at han er så utrolig tankeløs.han er frekk i kjeften og han sårer folk,uten og vite det.han MÅ alltid kommentere ting uansett hvem det gjelder eller situasjonen.Og jeg blir så "flau".Det høres sikkert fælt ut men kan ikke noe for det.er stadig redd for hva han kommer til å si når vi er ute blandt folk. Er det noen andre som har det sånn? Jeg prøver å si fint til han om han kan være så snill og tenke seg litt om,men skjønner jo at ikke det er lett.. Og i dag når jeg snakket med noen venninner så kom det fram at de ofte blir utrolig sint på han når han sier noe og at deres menn som er hans bestekompiser ofte ikke orker å være med han pga hans oppførsel..dette sårer meg så utrolig.og jeg har ikke lyst å si dette til han.men han skulle jo kanskje vært klar over det for å kunne prøve og holde seg litt i skinnet???? hva i alle dager skal jeg gjøre?? sorry dette ble langt!
Gjest Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Se om du kan finne noe hjelp her: http://www.adhdnorge.no/ Eller ta kontakt med foreningen og be om råd og hjelp. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå