Gå til innhold

Tid for forlovelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har 2 barn sammen og har vært sammen ca 3 år. (tette barn) hehe... Jeg føler meg vel ganske så klar for forlovelse nå, vi prata på det ikke så lenge etter vi ble sammen, og da viste han interesse. men når jeg prater på det nå så er det blabla.. om at vi ikke har råd osv! det jo dette alle jenter ønsker seg, er det ikke det da?? hmm..

Han forlova seg jo med eks kjæresten sin, og han sier jo til meg nå at hun er et nek osv osv..

Han forteller meg til stadighet at vi skal være sammen resten av livet.. kanskje vi da burde gi hverandre løftene??

han tar jo bare ikke hintet, vil ikke mase meg på det om dere skjønner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært i et forhold der forlovelse var ganske viktig for meg. Men det ble slutt rundt den tiden vi faktisk tenkte å forlove oss. Jeg har nå vært singel i 4 år, uten så mye som å hatt et lite forhold. Og nå tenker jeg at hvis jeg bare hadde hatt en kjæreste som gjorde meg lykkelig å fikk meg til å le så skulle jeg vært veldig glad. Ikke tenk så masse på det, mange menn vil gjerne at det skal være en overraskelse:)

Skrevet

Ja:)) Snakk med han gjen og fortell hvorfor det er viktig for deg! Mannfolk trenger å få det inn med teskje.. Hilsen nyforlovet:))

Skrevet

Gratulerer med forlovelsen :)

Tja, greit nok at de trenger det inn med teskje. Men man kan ikke mase de stakkars mennene våre i hel heller!

Skrevet

Mas!

Når han har satt to barn på deg, er det jammen på tide at han tar ansvar for hva han har gjort og lover deg troskap!

Still litt krav, jente!

Skrevet

Hahaha, så når man har fått barn, så forventes det giftemål?

Du kan legge frem dine synspunkter, men masing er bare barnslig.

Jeg skjønner han godt jeg. Jeg vil også gifte meg en dag, men akkurat nå er det for dyrt. Jeg vil heller bruke pengene våre på framtiden vi har sammen, enn på én dag. Da kan vi heller ta det når vi får råd. Og 15 år med forlovelse blir for dumt i mine øyne.

At han forlovet seg med eksen som har vist seg å være et nek har kanskje fått opp øynene hans, og vil ikke love noe før han VET det blir dere to (om..tja.. dere har vært i lag i tre år, så det er jo enda tidlig..?)

Det kommer nok en dag med brudekjole for deg også, men ikke stress med det. Det viser jo bare at du har det travelt, og du har vel tenkt å være sammen med ham resten av livet siden du vil gifte deg med ham? Dere har all verden med tid, vent til han er klar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...